Wednesday, January 6, 2010

sulam sulam sulam

Sejak aku dapat mesin sulam ni aku rasa dapur aku dah tak berapa nk berasap...aku cuma mengadap mesin sulam tu..si hubby pun mula la cakap nk trade in dapur tu kat kedai cina....hahahaha...cuba la klu berani!!!!

Semalam dia pegi kl aku merempit ngan mesin sulam sampai kul 2.00 pagi! Siapkan 2 towel baby dan satu sapu tangan, pastu aku buat latihan menyulam..hehehehe godek sana sini..so that aku mahir menggunakan mesin sulam baru tu..

ni untuk baby Nik Amiena nur kasih..hehehhe harap2 baby amiena suke yer...tapi cik nun lupe nk letak birthdate amiena...sori ek, lain kali cik nun wat birthdate lak..klu mama amiena nk tempah untuk utk towel sdiri pun leh..nanti kita bagi diskaun la

ni pulak untuk baby Aaron Aidan..aku terima tempahan percuma ni dari ajnie, adik aku sekli ngan sapu tangan, hope u'll like it guys..sebab pree kan..

enjoy it.................


1 comment:

ajnie's said...

suka la sbb pree...hik hik hik...