Wednesday, January 13, 2010

Masa berlalu...


Betapa masa begitu pantas berlari seakan mengejar sesuatu tanpa penghujung, sepantas itu juga usia kita semakin jauh mengikut masa.  Tanpa kita sedar semuanya berlaku sekelip mata....ahhh cepatnya masa datang dan pergi, aku tak terasa pun usia makin berganjak sbb duk perasan muda selalu hehe he..terasa cam budak sekolah lagi!! Tapi bile teringatkan pengalaman dan kenagan2 yang lepas2 tetiba je terasa diri ini dah lama bertapa di dunia ni. Dah cukup ke ilmu akhirat sampai terasa lama dah bertapa di dunia ni?dah puas meneroka hidup di dunia? tidak.....bukan begitu!! sememagnya aku ni insan kerdil, ilmu akhirat masih di tahap pre-school!! masih berusaha utk melayakan diri ke darjah 1, bahkan ilmu keduniaan pun belum sempurna! pernah juga aku tanya pada diri sendiri kemana aku selepas ini? Terasa diri ni kerdil dan beransur ansur aku terasa dah berusia bile ku sedar aku dah ade 9 anak sedara!! sebahagiannya dah jadi anak teruna-dara..and 2 orang budak kat bawah ni anak sedara yang terkecik aku ade.....sonok negok gelagat dia orang nih...


ini mat yen...umur 1 1/2 tahun...sama ngan KA.


heheheehee....takutnyer...ini Fatin Humaira dalam versi hantu puntianak, usia?....2 tahun laa..


haa...ni Fatin Humaira dalam versi muslimah sejagat!!!



ni sape?..
sapa lagi anak dara ku la..KA, merajuk sampai tertido terus!!

semoga dia orang ni jadi pelapis insan-insan yang beriman dan beramal soleh...utk agama, bangsa dan negara.... 1Malaysia!!!

No comments: