Friday, January 22, 2010

Aktiviti hari ini-hari cuti yang busy

Hari ni cuti lagi-amik cuti kerna bosan kat opis, tak de keje yang mencabar, hehehe..

kerna cuti aku bangun lewat skit sebab smlm tido lewat sebab leka duk buat produk sulam(ek?)..kena buat byk2 nih sebab nk wat promosi!!  Promosi? kat ner?  nanti dulu...cite lum tamat lagi...aku baru duk tengah usahkan sesuatu yang tak penah aku terpikir nk buat sebelum ni tetapi tetiba ada peluang...and idea pun mencurah2 tapi tak tau mampu ke tak nk buat..mampu kah aku?

Bangun tido, gosok gigi, KA ayah nya yang uruskan-dah lama dia tak mengurus KA sejak jadi orang Bisnes.  Diri sendiri pun dah tak terurus..jalan pun dah senget2.!

Pastu g antar KA ke TASKA, pastu kita orang g pejabat pos-orang bisnes tu nk pos ape ntah...takan surat kekasih kot? then g peramu nk breakfast, kedai yang dituju tutup!! sesuka hati tutup tak bagi notis..aduss,..dah kol 10, masa berjalan pantas. 

Sampai umah bersiap nk g belajar jait...kat kelas jait duk dengar kwa bercerita pok pek pok pek pok pek...hanya sempat gunting baju blouse, takdan nk jait...mungkin petang ni aku g lagi..

kol 12 balik, singgah the store beli ape yang patut...sampai umah-masak simple2, dah jemur rupe nya kain yang aku basuh tadi..sape jemur? Thanks pada juru jemur kain tu..

skg tengah tunggu jurujemur kain balik solat jumaat nk makan..hehehe..

No comments: