Tuesday, January 19, 2010

Buku

Saja nk share buku favourite aku ni...aku dah katam 2x.  Dibeli tengah tahun lepas. Patutnyer setiap wanita ade satu buku nih.  Dijelaskan cara2 untuk berjimat dan berbelanja dgn cara yang berhimah.  Buku ini juga menggalakan kita sbg wanita harus lebih berhati2 semasa berbelanja.  sekarang nih aku mmg menggali semula buku ni sebab aku rasa aku dah terbabas dalam berbelanja...tapi aku rasa masih di tahap terkawal sebab aku berbelanja untuk sesuatu untuk kegunaan dan pelaburan jangkamasa panjang...itu pendapat aku la sebab aku yang membeli dan aku yang menilai hehehehe....macam2 la cari alasan yang berfaedah kan....aku nk letak buku ni di tempat2 yang senang aku nampak so aku akan lebih beringat bile nk berbelanja..


Hajah Rohani ni selalu kuar tv-program kewangan.  i like......

No comments: