Tuesday, November 10, 2009

Congratulations..welcome to the world babe!!

Aku dah hampir terlupa nk ucap tahniah buat best pren aku Pn Anis kerana melahirkan anak perempuan ke 4 yang bernama NIK AMIENA 26 hari lepas...kat bawah ni gambar baby girl nye..



puang pulok mung beranok mek anis wei!! tahun depang mu kena beranok jate pulok la..hehehehe..

Pastu aku jugak nk ucapkan selamat kelahiran jugak buat SITI,  sepupu aku pada isnin lepas. Anak sulung,Terkejut badak aku bile tahu berat anak dio 3.98kg!! patut la kena bedah, sib baik selamat sume nyer..alhamdulilah. Apa-apa pun kau layan la pantang selama 60 hari tu ek...ke lebih?!!

ikut muka sape la ni...besau camnih!! hehehe


sume gambar baby ni tutup mata...camner kau orang amik gambar nih? amik la masa dio tgh senyum ke...apa daaa...org nk tgk mata dia..

Alahaiiiiii...ni  si kenit ni nak tumpang sekali la pulak...tak pe la dio baby gak..hehehe..ni anak aku la yang come lotee ni cam ibu dia..layan la...


    cam anak jepun je...


    shuffle ke tarian kuda kepang nih...



    anak dara ibu....comel nyer(sapa lagi nk puji anak ibu nih..) hehehe



    gambar masa raya lepas...

Over la pulak si kenit ibu ni...gambar dia je..tak pe la anak ibu kan..

No comments: