Monday, November 16, 2009

Baju baru khadijah Anisa

Weekend lepas aku dan juga siap kan baju Khadijah Anisa,diperbuat dar cotton jepun yang aku beli minggu sudah, ni 1st time aku jahit dress budak tapi alhamdulilah menjadi jugak. Aku cuma copy patten baju kiko si kenit tu tapi aku ubah skit design dan kemasan dengan letakkan lace jepun di bahagian bawah baju. Nampak simple tapi cantik kan kan kan...

ni dia rupa dress Khadijah Anisa


susah tol nk suh dia bergaya model..tok penah duk diam!!


terjun kerusi la pulok..isk isk..tak makan saman!!

Alahai...puteri ibu ni tak buleh jadi model la, tak paham bahasa, ibu suruh dia berdiri dia duduk, dah la kamera enset aku ni blur semacam je. apa pun baju tu mmg cantik(buat sediri puji sendiri r). kalau ada sesiapa berkenan dan nak menempahnya sila la hubungi aku dengan sms, call, ym atau email seperti yang tertera di kepala blog nih..



No comments: