Monday, November 16, 2009

buku quilt



Weekend lepas aku mengemas bilik jahitan selaku bilik study, terjumpa la buku quilt yang dah berhabuk ni. aku beli buku ni 2 tahun lepas..masa tu tgh datang minta nak buat quilt membuak-buak tapi tak de tok guru nk mengajarnye so aku bendamkan saja niat aku tu bersama buku ni sekali terbenam di rak buku..skg aku dah ade guide nk buat sume nih dan skg aku tengah kumpul material nk buat simple quilt, peralatan sume dah cukup cuma aku tunggu batting yang aku order kat kedai epal, dijangka sampai rabu ni, jarum peniti quilt pun dah aku order ngan zila minggu lepas., so sume dah cukup nampaknya, cuma tinggal satu saja halangan-masa!! skg aku tengah sibuk siapkan tempahan baju kurung dari kenalan, banyak tu tak la tapi sehari weekend aku tu terpaksa aku korbankan untuk menjahit..

No comments: