Monday, April 26, 2010

Gubahan Bunga

salam isnin.
Gubahan bunga! sesuatu yang lain dari n3 yang penah ade dlm blog ni, gubahan bunga ni sebenarnya dah digubah pertengahan bln dah tapi semalam sy mengubahnya semula kerana gubahan asal nampak cam monyok je...! so i tambah skit dedaun hijau and gubah lebih kemas lagi. sy tak penah pun belajar gubah bunga kat mane2, tak tu la ade bakat ke tak, pd pandangan mata i mmg cantik doh!..pengubah bunga yg pro sila komen....let's see pic yg i snap dari 2 sudut berbeza...






nampak sama je sudutnye! kah kaha kah..tau takpe!

sekian teme kasih.

4 comments:

ajnie's said...

hu hu hu..aku x minat gubah bunga..

ajnie's said...

uit amik award dg blog aku

khadijahanisa said...

ngko minta jait tudung jeeee

nurazimah / Imah said...

kak..
ada bakat lah tu...tapi tak sume kiter leh buat...kiterr nak buat..kiter dapat buat...