Thursday, February 25, 2010

sling beg & clutch velvet

Semalam dan malam tadi rasa rajin sgt nk buat beg dan menjahit  Sling beg velvet ni aku buat petang kemarin...aku hanya alter paten beg yang belajar ngan zila itu hari.  aku kecik kan skit and buat tali beg dgn kain sama:

Closure lid nya bersulam huruf A..for...........? Ainan, Aidah, Azlina, Aznie .& Azema....heheehe,...sume tu nama2 adik beradik aku daaaaaa..., rasanya aku nk tambah accesories sbb nampak kosong je badan beg tu. nak tepek ape ek?


ni lak clutch.  bersulam jugak la kannn....maklumlah ada mesin sulam!! klu ikut rasa sume nk sulam...tayar kete pun rasa nk sulam je! haahah.

ni dia...sling beg & clutch velvet bersulam..kelas tak?!


enjoy viewing it!

2 comments:

ajnie's said...

Oit ada lagi...Amar Safuan, Amir Sufian n Azrul Eqram.....tp aku rasa beg tu sesuai untuk Aznie a.k.a Ajnie la...

n.a.i said...

dah sulam ke belum tayar keta? ..tak tahan saya nak gelak guling2 (edisi korek entry lama kat blog orang ni, baru tau leh gelak guling2 kat sini).. eh mesin sulam bleh buat sulam2 ala sulam tarzan kat baju kurung tu tak? ..er kalu ada ada leh tempah ni