Monday, February 15, 2010

Minggu produktif

Minggu produktif, sebenarnya n3 ni sambungan n3 yg sebelum ni..sebab apa aku kata aku produktif minggu ni? sbb orang lain sibuk bercuti aku sibuk menjahit, aku hanya bercuti di dalam negeri dan dalam rumah..hehehee..jimat kos dan masa, aku ada lebih masa utuk menjahit...

ni hasil hari ni,pagi2 lagi berkoba2 menjahit.

ni dress bersulam KA, dah lama sulam kainnya tapi pagi tadi beru berkesempatan mencantum dan menyiapkannya.


close up tang sulam & felt(bunga)
masa siap jahit dress ni tuan punya badan merangkap model tetap tak bangun tido lagi...

bunga apa ni? tak kisah la bunga apa. semasa belajar clutch hari sabtu tu, zila ajar jugak buat benda ni sepintas lalu. so pagi tadi aku coba buat..menjadi lak.  oleh kerana itula aku kata minggu ni minggu produktif, apa aku buat sume jadi!

hari ni jugak aku buat beg tapi belum siap lagi, tak sabar nk habiskan! tapi masa petang2 gini lku bergolek2 depan tv pun best jugak!

No comments: