Monday, February 8, 2010

Bed sheet oh bed sheet!!

sebelum balik aku kena gak post entry ni..sbb benda ni membebankan kepaler aku sesangat sejak hari sabtu lepas. aku tak leh tido, mkn tak lalu. harini datang keje pun cam pening2 lalat gitu..Aku pendekkan cite la kan..Cadar kesayangan aku hilang kat kedai dobi!! 2 hari 2 malam aku mencari cadar kesayagan ku tu sbb nk tukar sabtu lepas..aku hanya jumpa sarung bantal dan bantal peluk, sbb aku mg hantar bed sheet n comforter saja ke dobi 2 bln lepas, masa p amik pun aku tak check2 pun terus masuk dlm almari dengan berbungkus2..sampaila sabtu lepas aku keluarkan bila nk tukar cadar tu,..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa menangis la aku seadanya, itu cadar faourite aku!!! aku tak pakai selalu..so petang sabtu tu jugak aku heret mr hubby n KA p kedai dobi tu..cari cari cari tak jumpa gak......aku blik ngan hampa..semalam aku pegi lagi sakli,,kut2 ade...tak de jugakkkkkk


ni dia corak cadar kesayang aku tu..skg hanya tinggal sarung bantal dan bantal peluk je..ade sesiapa ade kenal tok nujum yang boleh cakap dimana cadar aku tu? dia tersalah beri kat sapa..klu ade tolong pulangkan balik weii..

No comments: