Friday, March 12, 2010

towel sulam pengantin

Tempahan sulam towel pengantin dari Mama Hifni semalam secara kecemasan! Dah sampai destinasi kot skg ni towel-towel nih...14hb ni pengatin akan terima towel cun ni yer,  correction-towel sulam cun...waaahahaa dah jadi cam adnan sempit dah aku nih!!


tak tau naper gambar cam gelap semacam!! tukang amik gambar...jawab..?

ni frust skit...
kombinasi warna benang campur ni cam tak ngam ngan towel...cam nyamuk aedes je sekali tengok!!-kutuk hasil kerja sdiri...buleh ke? kang jadi cam kes nabil!! kena saman, sapa nk saman aku? pengantin yg terima towel tu....hahahaha..jangan dik, minta ampun, akak tak mampu nk bayar saman berjuta!-masuk zon merapu dah ni....

Anyway hopefully they like it...

p/s: Anis, mane nyer towel anak2 mu nk disulam tu?

4 comments:

Ena said...

cantek la tu.. ok la.. x over.. just nice omputeh kater.. ekekekek..

khadijahanisa said...

thnk u ena sbb selalu bagi komen membina!!

aimila said...

cantek jer sulam tu..tak nmpak pon yg tak kenanya. u guna mesin sulam brothers errrkk. o.k x? brpa hengget u beli ari tu (hish.. mcm menyibuk jer soalan tu).

Anyway, sy stay kat I.M3-bypass nak ke cenderawasih/bkt setongkol tu. dkt sgt tmpt kita. ntah2 seblm ni dah pernah bersenggol bahu.hik..hik..hik.. las2 di alam maya jugak kita berkenalan.

khadijahanisa said...

alahai im3 rupenyer,dekat je kita nih..bleh la jumpe yer,sila la ke umah yer..sonok je dapat kaawan gini