Sunday, May 29, 2011

mek sue in daa house..

Assalamualaikum dan salam sejahtera sume..

Di pagi minggu yang harmoni ni saye ingin mempersembahkan applique 'Mek Sue' untuk tatapan umum..(hihihi). saya buat mek sue ni kerana mengikut kekawan krafter di FB 1Hari 1Produk yang dianjurkan oleh ZilaKassim. saya sebenarnya tak tau sejarah sebenar 'Mek Sue' ni datang dari mane...tp julung2 kali nyer saya berjaya menyudahkan dalam masa tak sampai setengah hari...dan sebenarnya semasa saya menulis blog ni saya baru menyudahkan satu lagi mek sue tanpa kaki! so saye tak nak mek sue saman saya buat dia cacat so saye decide tak uploadkan nyer kat blog nih..bile saya jumpa kaki nya nanti saya akan upload..yer?!! for now tataplah mek sue ni....hmmmmmm..

sebelum diletak line kat topi dia


daa siap! (camni ke mek sue?)

Skg ni saya tak tau nk buat dengan panel mek sue ni..mungkin buat beg atau wall hanging je....ape2 aje lah ek..sekurangnya nye saya dah 'merasa' buat applique ni-by hand!

happy viewing...bye...

No comments: