Monday, May 23, 2011

camera beg n gadgets

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Dah hampir setengah tahun berlalu, tetapi saya tak sempat buat apa2 yang  menarik dan kreatif untuk dibanggakan dalam belog saya ni, namun jauh disudut hati minat dan hajat untuk menjahit tak pernah padam.  Namun tugasan sebagai pekerja kepada majikan dan ibu kepada anak dan isteri kepada seorang suami, membuatkan saya merasakan masa terlalu pendek dan sedikit untuk saya!! Weekend lepas saya sempat menjahit 1 beg kecik untuk kamera dan gadgets yang berkaitan.dipersembahkan...jeng jeng jeng...




 versi gambar gelap dan kelabu ini sja dapat sy sajikan...kamera sy telah di kidnap oleh sang arjuna yang lebih memerlukan..huhuh terpaksa la menggunakan handfon sahja!

.....................................komersial break ...
rupa terbaru sang puteri yang semakin rajin 'membantu' ibu di sink(sbb nk main air!)


 siap nk pakai apron cam ibu..

4 comments:

aimila said...

hi KA. selalu gak jenguk ke sini tp tuan rumah senyap aje...dah agak dah mesti busy. rindu nak tengok kerjatgn KA. hehe..

ajnie's said...

lawa kamera beg...

khadijahanisa said...

aimila..tq, tak sangka ade peminat?!hihihihi..busy sgt lately..rase cam nk nangis bile tgk org lain leh jait mcm2..

khadijahanisa said...

ajnie: lawa ler kain nyer import frm japan bah..tp dah jadi milik org!