Wednesday, May 19, 2010

KINI KU KEMBALI....


Alhamdulilah.....ada jugak masa untuk update belog saya yang dah hampir 20 hari tak dijengok..kesian! lama tol saya abaikan belog kesayangan saya ni...hhehehe, bukan dah tak sayang.. tapi masa untuk bersantai sangat minima walaupun saya mempunyai masa sama ngan org2 lain-24jam! Agaknya saya lemah dalam pengurusan masa!!, itu satu hal tapi yang saya tak buleh nk elak ialah bila saya diserang hendap ngan SINUS-akibat kedegilan saya menikmati seafood dengan dasatnyer beberapa minggu lepas!, so lepas mkn terima la padahnya, takde obat dibuatnya!! Kedian saya sibuk pula ngan kerja2 opis-p sana, p sini...buat tu buat ni...tengok2 hari ni dah 19haribulan!! mak ai cepat betol masa lalu, terasa cam semalam baru p mkn roti cepati kat kemaman, tp sebenarnya dah 2 minggu berlalu! walaupun masa untuk menjahit amatla skit dalam bulan ni tapi saya sempat jugak buat beberapa hasil jahitan-bagi melepaskan gian menjahit!.

pillow case milik comel ibu ni, saya jahit 2 minggu lepas. saya recycle sarung bantal peluk yang tak penah diguna, ni la hasilnya:


sarung bantal peluk asal


dapat 3 sarung bantak kecil Khadijah Anisa-1 lagi tak dan ambik gambar


ni corak lain lak..dapat 2 sarung bantal peluk n 1 bantal KA


KA bersama2 bantal barunyer(sarung he baru!!!)---sonok la dia sampai tido menongeng atas bantal.

nti saya update lagi...nak mandikan budak kenit ni yang tak berapa sihat ni pula dua tiga hari ni...

bye bye....

No comments: