Saturday, September 13, 2014

BOXY POUCH & VANTAGE STYLE COVER NOTE II

Assalamulaikum dan salam 1 Malaysia

Jam menunjukkan jam 7.20 pagi sekarang ini.  woww...awalnye!! Adalah tidak normal jika saya menulis blog di pagi hari dihujung minggu begini, tekak pulak terasa sakit dan pedih....  Entah mengapa selepas bangun pagi jam 6.00 pagi tadi, selepas selesai solat subuh saya tertiba teringatkan blog buruk saya ini.  Lantas, selepas doa terakhir saya terus bangun menuju ke dapur untuk mencari sesuatu yang bole melegakan tekak ini.  tidak perlu berfikir panjang saya hanya teringatkan madu ashifa...semoga sesudu madu dan segelas air suam dapat melegakan tekak sy ni.  Dalam Al Quran pn ade sebut madu adalah ubat segala penyakit, dengan izin Allah jugak.

OK lupakan tekak yang sakit..mari kita lihat apa hasil yang boleh saya tunjukan hari ini.  Hasil ni daa agak basi jugak sebab saya dah post ke FB dan IG di hari2 yang sudah..tp takpe lah sekadar untuk mengisi kekosongan blog saya ini...harap ada yang sudi mengharagi dan menilai hasil tak seberapa ini..

Asalnya nak buat make up pouch tapi nampak cam pencil case la pulak.... boxy pouch in da house!




aksesori : glass bead for puller zipp


vantage cover note ii
material: japanese cotton with lace

Sebenarnya apa yang membuatkan saya rajin sangat menuli sblog di pagi hujung minggu begini? tak usah susah2 nk pikir lah... tunggu next post kalau ada jodoh kita bersua lagi di sini.

bai bai...nk turun ke dapur pulak cam teringin nk makan nasi lemak sendiri!

Jangan lupe mengunjungi kedai jahitan handmade cottage untuk membeli barangan keperluan jahitan dan kraf yang awesome... hihihihi.

No comments: