Saturday, January 7, 2012

Handmade magazine

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....koleksi handmade magazine!

selama ni susah sangat nk dapatkan majalah handmade  sekitar kuantan ni..so sy order terus dari kedai buku popular! sekarang saya dah ada 12 majalah handmade dan yang terbaru ni saya dapat majalah no 36-43, yg lama tu tak ingat no berape..






saya bercadang untuk mengadakan seberapa banyak koleksi majalah kerana banyak idea dan cara yang senang untuk membuat beg dan kraf, sekurang2 nya dapat la mencuci mata dan menaikan semangat untuk menjait!

Kepada sesiapa yang susah nk dapatkan majalah ni boleh contact saya untuk order. dan kepada sesiapa yang dah ada jangan tak cuba buat yer...jangan jadi cam saya hanya simpan koleksi utk jamu mata saje..!!! hehehe

happy viewing...


1 comment:

MAK TEH said...

salam nombor berapa ya yg diatas tu,mak teh nak beli