Monday, January 31, 2011

last grocery beg fot the month

salam dan selamat pagi semua...
Before off to the office let we see what i have worked up on last friday....just another embroidery grocery beg, check it out..






Pictures tell everythings...........!! happy viewing

3 comments:

nai said...

as-salam..
u.. kalau tempah sulam nama cam 4-5 huruf kira macam mana? berminat nak tempah banyak2, nak tepek kat towel,barang anak2 wat gi nursery

khadijahanisa said...

nai nk sulam kat kain pe? harga buleh dirunding klu byk2 i tak letak rega fix pn utk satu2 huruf,it depends on font saiz n type. i was informed that ade org buat sulam tag nama utk bdk sek satu nama Rm8!wlupun 4 huruf...tp sy xcaj sebyk tu..nai sms atau call sy klu serius...wokey!

nai said...

hehe.. nanti saya sms ek.. agak serius pasal fikir kalau tulis dgn marker rosak la barang2, tak cun.. kalau fabric ni kalau dah buruk boleh tetas, jahit kat benda lain pulak hahaha cheapskate tak abih! nanti saya tengok dulu kain apa, font n type ye. sebenarnya nak yang paling ringkas asal capai tujuan nak mengetag barang2 tu, bukan nak lawa2 pun.